Fotomodellen uit het leven gegrepen.


Klanten van Zeeman textiel in ondergoed campagne.Zeeman textiel modellen uit het leven gegrepen

Er is al jaren discussie over fashion modellen die aan allerlei (onmenselijke) eisen moeten voldoen alvorens ze als zodanig worden geaccepteerd in de modewereld.
Tot op heden nagenoeg vruchteloos. Als je niet aan gewicht, lengte of maten voldoet die de modelwereld hanteert ben je niet geschikt…
Zeeman textiel brengt daar sinds kort verandering in.
In mei 2014 begon men een wervingscampagne onder publiek om je op te geven om de ondergoedlijn van de firma te gaan promoten.
Nu (september 2014) is de campagne daar. In folders zowel als online gebruikt Zeeman textiel foto’s van echte/gewone mensen uit het leven die ondergoed showen.
Dat getuigt van lef. Lef van Zeeman textiel en lef van de modellen.

Creatie – Persuade Brand Interaction ism Marijke de Gruyter@fotoformation & Jet Vervest, productie; Foto Formation.